RSS 2.0

Leta saffran i byn

Inte lika många inlägg som igår, haha! Men idag har jag haft andra saker att göra som att sova, köra mini till dagis i Norge och ränna in och ut i alla mataffärer i Strömstad för att få tag på SAFFRAN! Till slut hittade jag det och jag fick kämpa med näbbar och klor innan det äntligen fanns i min ägo, hehe. Så nu kan jag ägna mig åt att gå på promenad med bebisen (fortfarande min KAMERA) och att BAKA!! Tänkte ta med lite godsaker till blivande svärföräldrar för att smöra lite...hihi. Nä skämt åsido, jag älskar att ta med saker jag gjort, så lite ego är jag nog trots allt!

Ska svara på era kommentarer om ett tag och under tiden får ni gärna KOMMENTERA MERA!!!

plöössssss i ljumsken


Kommentar från: Mindy

Hej snäckan..Jag älskar att pyssla & ha mig i hemmet :) Längtar bara tills man ska fixa barnrummet..i morgon är det första ul som gäller..har man tur så kanske vi kan se vad man bär på.Ha en skön fredag.kram

2008-12-19 @ 16:00:13
URL: http://blondis81.blogg.se/
Kommentar från: Lady Angel

Ja jag har inte hittat någon saffran alls. Såg på nyheterna att det är brist på saffran i år pga av dåliga skördar av krokusen. Har dock 1 påse saffran kvar sedan förra året så det blir väl en mjuk saffranskaka.

2008-12-19 @ 18:54:06
URL: http://ladyangel.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Stamgäst?

Mail kanske? (bara jag som ser)

Vart hittar jag dig?

Lätta Hjärtat!

Trackback