RSS 2.0

Trött på att vara sjuk nu

Om någon undrar varför jag inte vart här på hela dagen så är det för jag blivit sjuk igen. Alla krafter är borta å jag har sovit hela dagen. Börjar piggna till lite nu, men är fortfarande helt slut...

Å älsklingen min säger att det är synd om mig å då blir jag skogstokig, är INTE synd om mig....bara lite sjuk. Han är för söt när han bryr sig så där mkt å ser till att allt är fixat omkring mig när jag inte orkar hälpa till. Det värsta är att jag ALLTID får så dåligt samvete när jag är dålig å inte orkar göra nått i hemmet. MÅSTE  lära mig att släppa saker.

Hur har ni det idag??
Kommentar från: Petra

Tack söta du, hoppas turen är med mig bara!

2008-12-05 @ 22:05:37
URL: http://vardagsbekymmer.blogg.se/
Kommentar från: Maria

Hej, nej jag har ju inte det. Men jag ska prata med min barnmorska nästa gång för så här ont orkar jag inte ha det längre=(

2008-12-06 @ 14:38:08
URL: http://mariaristo.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Stamgäst?

Mail kanske? (bara jag som ser)

Vart hittar jag dig?

Lätta Hjärtat!

Trackback