RSS 2.0

AJAJAJAJ....

Solen skiner å himlen är blå...haha!! Men det blåser verkligen storm här, tur jag har inglasad balkong så jag kan öppna en glipa å släppa in solen på huden...hehe!! Ska iväg snabbt nu för att ta några blodprover...usch jag tycker inte om varken sprutor eller nålar..hoppas jag inte svimmar, det har ju hänt förut...HAHAHA!!!!!

Tack för alla söta kommentarer jag fått, ni är UNDERBARA!!!!! Ska svara på alla som kommit in när jag är hemma igen men nu börjar det bli brått..

Vad gör ni en dag som denna???

Kommentar från: ella

ajaj sprutor jag har svimmat en gång hahaha.

så skönt me en solig dag!

2008-07-10 @ 12:18:52
URL: http://ellisgirl.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Stamgäst?

Mail kanske? (bara jag som ser)

Vart hittar jag dig?

Lätta Hjärtat!

Trackback