RSS 2.0

Skullcandy

Äntligen har jag fått sova ut ordentligt efter helgens bravader, en intensiv men underbar helg!! Igår bestämde vi oss efter att konstaterat att regnet INTE tänkte sluta falla över Lidköping att ta en tur till Överby, hehe, ETT BRA BESLUT!!!
Jag va inte så shoppingsugen men  pessan fick lite nya kläder men jag blev inte utan nått utan fick ett sportarmband till min Ipod å ett par nya lurar av märket Skullcandy...givetvis ROSA, hihi!!! Det ska ju vara bra saker till den rosa prinsessan....!!!!!! Mat å glass i mängder blev det så nu är det träning som gäller, EN GÅNG FÖR ALLA!!! Jag letade även efter Wii Fit till vårat Wii men de va antingen slut eller beställningsvara...jag som verkligen vill ha ett NU!!! Men det är väl som de säger, den som väntar på något gott väntar ALLTID för länge, hahaha!!!
Men kameran i näven oxå fick jag lite pics..det är ju så kul!!!

Nu väntar jag på att regnet ska försvinna så jag kan plugga in mina nya lurar å sätta Ipoden på armen å traska iväg på en underbar promenad med favorit musiken dundrande i öronen!!!

VAD LYSSNAR NI PÅ FÖR MUSIK??



Denna stenen hittade min son på stranden i Malaga, VISST ÄR DEN HÄFTIG!!?


Pessan fick dessa tre saker på Benetton!!


Mitt Ipod sportarmband å nya lurarna!!!!


Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Stamgäst?

Mail kanske? (bara jag som ser)

Vart hittar jag dig?

Lätta Hjärtat!

Trackback