RSS 2.0

Film recension av Solstorm och Love in Manhattan

SOLSTORM:
Jag är ju en big fan av Persbrant å han är ju med i den, men gillade inte den rollen han spelade i den här filmen...suck. Annars tyckte jag att filmen höll en bra nivå igenom och spännande å inte förutsägande, det är bra!! Den handlar ju om ett mord i en frikyrka på en pastor och att hitta mördaren. Izabella gör sin roll mkt bra och sen att hon är vacker gör att filmen lyser upp lite från en annars grå och sorglig miljö. Den är helt klart värd värd att se om ni gillar svenska filmer!!!
Betyg: 4/5

LOVE IN MANHATTAN:
En ganska långtråkig film egentligen där det egentligen bara är 2 roller det handlar om. Den cancersjuka mannen som endast har en kort tid kvar att leva och han möter en tjej som han blir förälskad i. Dock är det inte lätt att ge sig hän när man är i hans situation och det är därför den blir lite långdragen. Men jag pep som en liten bebis på många ställen i filmen och den har ett bra budskap, ta vara på livet och att tänka sig för vad man säger. En typisk tjejfilm men det kunde varit lite mer handling.
Betyg: 2,5/5


Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Stamgäst?

Mail kanske? (bara jag som ser)

Vart hittar jag dig?

Lätta Hjärtat!

Trackback