RSS 2.0

Högk(l)acklat!!

Snacka om att man blir taggad när man är på dessa unitmöten, hehe..så sugen på att göra en massa saker för man blir inspirerad av alla underbara tjejer som kämpar och vill lyckas med något bra. Har fått nya utmaningar att ta tag i som jag bara SKA lyckas med!!! Sen att man får klä upp sig å göra sig iordning och trippa om kring i högklackat, bara det gör ju att man känner sig som en prinsessa!!!

Men nu ska ungar i säng å sen ska jag fortsätta med designen å även göra upp en planering inför kommande veckor!!

Sov så gott!!! IMORGON DRAR JAG VINNAREN AV 2 ST NAGELLACK I ROSA!!!
Kommentar från: johanna

visst är den

2008-07-01 @ 01:14:19
URL: http://scorpiongirl80.blogg.se/
Kommentar från: Anna´h

God Morgon Prinsessan Rosa = )) !

E´nu segare än kola i hûvet efter ytterligare en natt utan sömn .......Znark ......

Maggan & Virre Pirre kommer på lunch ( thaimat )

här i ghettot vid 12 - tiden , vill du oxå leka så vet du vart grytan puttrar = )) !!



Kräm / Kläm

2008-07-01 @ 08:52:20
URL: http://missmother.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Stamgäst?

Mail kanske? (bara jag som ser)

Vart hittar jag dig?

Lätta Hjärtat!

Trackback