RSS 2.0

Kvällen är äntligen här

En ren lägenhet är fina grejer det!! Nu ska resten av kvällen spenderas i lugn och ro (när pessan behagar somna), undrar vart hon fått det ifrån?? Idag är första dagen som det gått åt helvete med maten..har knappt ätit något alls å bara sallad å lite räkor..mår illa..urk...Mätte mig idag med..inte roligt..undrar om det är något fel på mig men jag har gått ner 0,5 kg...fattar ni 0,5...det är ju inte nått. Det är därför man tappar lusten att fortsätta. Men det är väl bara att kämpa på lite till. Har jag inte gått ner nått mer om en vecka, då lägger jag ner!!

Imorgon ska jag börja sy på en kjol eftersom jag inte hittat någon svart kjol som jag vill ha så får jag helt enkelt sy den själv =)

Får se om det kommer något mer ikväll, annars får ni sova så gott!!!

Kramar
Kommentar från: Joana

Tack så mycket :D Du är bäst!

Hoppas att du haft det bra ikväll :)



Och du?! Lägg inte ner! Ibland så fastnar man...kan ta 2 veckor och det står still...sedan bara rasar det...och ju mer man rör sig såklart så går det ju fortare! :) Men lägg inte ner...fortsätt nu!! :)

2008-06-11 @ 23:23:25
URL: http://atletico.blogg.se/
Kommentar från: Andreas

Bara en kram

2008-06-12 @ 13:14:39
Kommentar från: Jayleene

Det tar tid för kroppen att få igång förbränningen, å musklerna väger mer i början så håll ut! Jag har me gått ned nästa samma, 2 kg nu, 1,8 va det idag=) på 2 veckor Så det gäller att hålla ut somsagt, kilona rasar först efter 4-6 veckor ungefär då förbränningen kommit igång helt=) lycka till! Kram!


Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Stamgäst?

Mail kanske? (bara jag som ser)

Vart hittar jag dig?

Lätta Hjärtat!

Trackback