RSS 2.0

Måndag igen!!!

Ibland får man verkligen torka när det gäller bloggen. Har haft en jätte bra helg å tyvärr så åkte sonens klass ut första dagen, det skiljde 2 sec...usch va tråkigt!!! Men så är det, ibland vinner man å ibland förlorar man.
Idag har jag inte gjort så mkt, är seg å har huvudvärk så tempot är slowmotion. Jag älskar solen men det går inte att vara i den för tillfället....VARMT!!! Ska ta en promenad om en stund å göra lite ärenden å hämta ut min kavaj som kommit så jag äntligen kan börja sälja!!! Å ikväll bär det av till Skövde för unit-möte med MK. Alltid lika uppiggande och man får en massa energi!!
Ska oxå snart börja med tjejernas klänningar så de blir klara i god tid. Min får jag vänta med eftersom jag måste ner i vikt först, hehe!! Det är ju måndag idag å då är det nya tag som gäller å ett nytt liv har börjat!!

Hur har eran helg varit??
Kommentar från: Sofia

Nepp... om inte ligga inne hemma räknas. För då ligger jag inne just nu. Fast jag ska flytta mej ut i värmen nu tänkte jag ;) Om jag orkar... Längtar oxå efter att få träffa den lilla filuren som bor där inne!! Hoppas allt är bra med dej! Puss och kram.

2008-06-02 @ 13:58:23
URL: http://fiffigafia.blogg.se/
Kommentar från: Jessi

Bara bra tack, men det kunde ju kvittat att jobba...är ledig imorron iaf, man får va glad för det lilla. Ha det bra!!

2008-06-02 @ 18:45:17
URL: http://jessi32.bloggspace.se

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Stamgäst?

Mail kanske? (bara jag som ser)

Vart hittar jag dig?

Lätta Hjärtat!

Trackback