RSS 2.0

Potatisfestival

Idag har vi inte gjort så mkt än jag å pessan. Men om några timmar åker vi iväg till min bror å hans blivande fru i Alingsås och ska tillbringa resten av helgen där, ska bli skönt att komma härifrån lite och sen att få träffa dom!!!! Mina föräldrar hämtar upp oss så och de ska oxå spendera helgen där nere. Har hört att det är potatisfestival oxå, hehe så ett glas vin eller två kommer nog slinka ner i min torra strupe ikväll. Men givetvis blir det väldigt lugnt efterom pessan är med, men bara för att man har barn så ska man ju inte låsa inne sig. Jag har inte ont av att ta med mig henne och ta ett glas vin i hennes sällskap. Men det finns ju de föräldrar som aldrig skulle ta med sig sitt barn ut efter 19 eller heller dricka i deras sällskap. Men jag är uppvuxen med att mina föräldrar alltid tagit med mig överallt och det har ju tom hänt att man somnat under rockkonserter innan man ens lärt sig gå!!
Sen ska det bli lite kul att få ta del av deras bröllopsplanering oxå, kan ju ge dem lite tips här och där, bara regeringen tar emot det, haha!! Givet så åker kameran med..den är redan nedpackad!!!

VAD SKA NI HITTA PÅ IDAG DÅ??
Kommentar från: Lovisa

Jag har fuskat tisdag, onsdag, fredag och idag.. Men nu ska jag på't igen! :)

2008-06-14 @ 13:41:13
URL: http://caffeineaddict.blogg.se/
Kommentar från: Lisa

sv: haha, ja precis ! detsamma :)

2008-06-14 @ 13:50:55
URL: http://lissow.blogg.se/
Kommentar från: Amir Akrouti

sv: tack detsamma =D

2008-06-14 @ 14:02:58
URL: http://amirakrouti.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Stamgäst?

Mail kanske? (bara jag som ser)

Vart hittar jag dig?

Lätta Hjärtat!

Trackback