RSS 2.0

Puh..va varmt!!

Har nu vart å badat idag å fick sällskap av en mysigt gäng från Skara!! Pessan skulle va i vattnet hela tiden så det va ju bara att le, eller nä jag tycker om att bada med barnen..då kan man busa..moahahaha!!!

Sen åkte vi till pizzerian å fick i oss lite käk trots värmen, å jag höll mig ifrån pizza å va duktig och tog en sallad med kyckling och nötkebab, å lite dressing, men det är ju ok enligt gi!!! Å vatten till det givetvis!! Men nu är vi hemma å allt är lugnt å skönt, känner att vi båda är helt utslagna efter en dag vid stranden, varför blir man så seg??? Hoppas vi inte tagit ut oss idag utan att vi orkar cykla ner imorgon med, det är ju så gött å bara ligga i solen å njuta!!!

Är ju helt klar med balklänningen å hon skulle kommit idag men efter en veckas partande i London så är man nog rätt mör så hon hämtar den på måndag istället!! Ska passa på å börja med pessans klänning oxå så jag vet hur den blir ifall det inte duger i brors blivande frus ögon (bridezillan, haha).

plössi plössi
Kommentar från: Cecilia Julin

Mer bilder i bloggen =)

2008-06-07 @ 21:07:37
URL: http://glamourofsweden.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Stamgäst?

Mail kanske? (bara jag som ser)

Vart hittar jag dig?

Lätta Hjärtat!

Trackback