RSS 2.0

Svar på frågorna!

Lite frågor blev det..jätte kul!!! Hoppas ni blir nöjda med svaren. Jag har ju inte bloggat här så länge så det finns väldigt mkt mer att skriva, är bara lite försiktig i början!!

Vad du utbilda dig till?
Hmm..jag är ju 32 år och hoppas jag slipper utbilda mig egentligen. Fast drömmar har man och det jag innerst inne vill är att utbilda
mig till make-up artist och nagelskulptris. Men pengarna finns inte till det ännu.


Går du högskoleutbildning nu?
Nej, jag läste till butikschef för ett par år sedan, men insåg att det inte va vad jag ville så de 3 sista kurserna har jag ej genomfört.


Kommer det bli någon flytt till Stockholm som du pratade om?
Nej tyvärr. Det blev mer komplicerat än jag trodde så det ligger på is, men det finns fortfarande kvar i mina mål att nå.


Har du pojkvän?
Jag önskar att jag kunde svara ja här, men tyvärr inte. Just nu finns det iofs inte tid till det, men jag hoppas att jag träffar min
drömkille inom en snar framtid.


Varför började du blogga? Vilka bloggar läser du?
Min syssling tyckte att jag skulle blogga för jag hade så mkt tankar hela tiden, så det gjorde jag, har dock haft vissa problem att
stanna på samma blogg så jag har haft 4-5 st tror jag inom loppet av ett år :PMen nu hoppas jag att jag stannar här!
Jag läser bloggar som tilltalar mig och där man kan läsa om en persons liv, inte bara modebloggar utan real life! Lite av dem jag
läser kan ni se på länkarna. Fast just nu är favoriten TUMADRE!


Vad vill du göra med ditt liv?
Jag vill först och främst få total lycka och en bra självkänsla. Jag har många drömmar som jag SKA få uppfyllda. Jag vill ex ge
mina barn ett bra liv där man inte ska behöva vända på varje krona utan kunna unna sig saker. Det som är viktigast för mig just nu
är att hitta mig själv så jag kan ge av mig själv till andra på det sättet jag önskar. Mitt liv har varit ett stort kaos i omgångar
och det har gjort att jag glömt bort mig själv och klandrat mig själv, men har nu vid denna åldern insett att man kan inte få saker omgjorda
och det är ingen idé att ångra något. Utan livet går ut på att leva varje dag och ta hand om sig själv och sina nära och kära
För att kunna älska måste man älska sig själv, och det jobbar jag på just nu.

.


Vad har du för framtidsplaner?
Jag vill starta ett företag där jag själv kan välja mina arbetstider och arbetskamrater. Jag kommer att bli något, det är jag helt övertygad om.
Men allt har sin tid och jag jobbar på det.

Kommentar från: josefin

svar: tack! det gick ganska bra :)

2008-06-15 @ 21:23:09
URL: http://josefajnlundin.blogg.se/
Kommentar från: Denise

Fin blogg!! Häftigt med rosa och sånt!!

/Denise

2008-06-16 @ 10:37:11
URL: http://finastt.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Stamgäst?

Mail kanske? (bara jag som ser)

Vart hittar jag dig?

Lätta Hjärtat!

Trackback