RSS 2.0

Ännu mer av mina tankar...

Att vara ensam har sina fördelar, man slipper ta hänsyn till någon annan och man kan göra vad som faller en in. Det jag bävar för mest just nu är när min son flyttar till sin pappa (i sommar) å jag som är van att ha mina barn dygnet runt blir nu helt ensam varannan vecka. Vad ska man hitta på då? Jobba ihjäl sig? Förmodligen är det vad jag kommer göra.
Drömmer fortfarande om det där man gjorde som liten tjej. En man att dela sitt liv med, få vakna lycklig och lägga sig lycklig. Å lycklig för mig är när man mår bra å vet att man har någon som älskar en. Sen är det inte en dans på rosor jämt, det vet jag , men det är ju det som gör vardagen. Många tjejer går in i ett förhållande med tanken om att de kan ändra på killen. Jag va sån själv när jag va yngre, men har insett att det är ju det som är hela tjusningen i ett förhållande, att man är olika och att man måste få vara det! Allt går ju ut på att man ska ge och ta och kompromissa, annars är det väl ingen mening?
Jag vill ha hela kittet, annars kan det kvitta. Bröllop, familj, hus, sommarstuga, båt, bil och ett härligt liv där man lever i harmoni. Ska det vara så jäkla svårt att få detta?? Ja, jag är en drömmare, men jag ska fan imig få detta någon gång!!
Kommentar från: elin.

trillade in här , håller med dej. vill med ha hela kittet :) bröllop, hus, man och barn. ha en bra dag. /elin.

2008-05-21 @ 14:01:00
URL: http://elintang.blogg.se
Kommentar från: Erika

Håller med... hur gammal är du? Har en känsla av att vi är i samma ålder...

2008-05-21 @ 14:44:13
URL: http://www.metrobloggen.se/harligheter
Kommentar från: Cecilia

Jag vill ska också ha hela kittet :)

2008-05-21 @ 14:48:35
URL: http://glamourofsweden.blogg.se
Kommentar från: Jessica Anshagen

Hallå!
Hoppas du får en bra dag :)

2008-05-21 @ 15:52:41
Kommentar från: ia

Jag vill också ha allt. Varför nöja sig med mindre
Kram

2008-05-21 @ 17:14:58
URL: http://jag-unik.bloggspace.se/
Kommentar från: Petra

Ja du det är det som är tjusningen med en partner att man är olika och det är verkligen jag och min man som natt och dag ,men vi trivs precis så..Och din drömprins rider snart in på sin vita häst ska du se >;)
//Petra

2008-05-21 @ 21:20:57
URL: http://petrano1.bloggspace.se
Kommentar från: Roxanne

Det är klart du ska hela kittet gumma=) Law of attraction remember? Det du sänder ut drar du till dig* Så genom att först börja älska och uppskatta dig själv drar du till dig detsamma* Men det där vet du ju, allt jag kan säga är att allt har sin tid och plats* Jag trodde aldrig på villkorslös kärlek innan jag träffa min partner, nu vet jag att den finns, vi har vart ihop i 3 år nu, =) Och jag kunde inte vara lyckligare än jag är idag* Inte bara pågrund av honom och oss utan på grund av min ändrade attityd till livet och mig själv=) Ha det gott* kram Jayleene

2008-05-24 @ 11:24:38

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Stamgäst?

Mail kanske? (bara jag som ser)

Vart hittar jag dig?

Lätta Hjärtat!

Trackback