RSS 2.0

Färdig

Hehe, nu är det städat å fint! Tur man inte bor i ett slott än och att man har ordning, för städa är inte kul!

Nu är det dags att fixa käk å sen hoppa in i duschen å göra mig iordning inför kvällen. Ska ju åka vid 17 tiden å ska man iväg bland uppsminkade babes så är det ju en fördel om man smälter in...fast det gör jag snart!! Det värsta är att jag hade behövt en svart kavaj, har bara svart kjol, men det får duga...kanske kan lägga upp dagens outfit....haha!!!
Kommentar från: Joana

Jo jag tänkte så också..men jag måste samtidigt vara realistisk. Är sugen på såna här frisör och hudterapeut. Men jag vill plugga nåt som är här. Sen så vill jag kunna massa data :)
Okej, men ha det så bra så hörs vi sedan! :D

2008-05-19 @ 16:30:55
URL: http://atletico.blogg.se

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Stamgäst?

Mail kanske? (bara jag som ser)

Vart hittar jag dig?

Lätta Hjärtat!

Trackback