RSS 2.0

Gratis är gott!!

Ibland är det skönt när man inte planerar!! Sitter hemma hos föräldrarna å bloggar, hahahaha!! Kände bara att hemma ensam med barnen i helgen ville jag inte plus att snika smaskig mat gjorde mig väldigt sugen på att åka hem till föräldrarna, hihi!! Så vi har ätit tacos så magen står fortfarande i 4 hörn, men ack så gott det är!!
Enda nackdelen just nu är att de inte hade något vin hemma så jag får nöja mig med lite b-whiskey, men wtf gör man inte när alkostrupen är småsugen!!! Har blivit så kräsen på whiskey bara, vill helst ha en Black Label eller allra helst Gold Label...den är helt underbar!! Å gäna med en isbit i.

Fast Famous duger bra ikväll! Hockeyn är på å nu är jag lite besviken på att de släpper in så många mål. Pappa är helt galen, hahaha!!

Imorgon ska jag å syster ta en lång skön promenad medans våra små prinsessor leker med Bratz! Men det återkommer jag med imorgon.

Sov så gott ni nattugglor som är kvar!!
Kommentar från: Jag och fotbollsspelarn

Haha jaaa, jag kommer bli en sån som spejar på grannen genom persiennen och väntarpå brevbäraren och sånt haha. Hoppas du får en fin lördag!

2008-05-17 @ 10:50:55

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Stamgäst?

Mail kanske? (bara jag som ser)

Vart hittar jag dig?

Lätta Hjärtat!

Trackback