RSS 2.0

Här är jag...

Vet inte om det vart fel på min dator eller vad som är problemet, men jag har försökt att komma in här hela dagen! Nu är jag iaf här, bara en kort stund för att skriva av mig! Hade besök idag av dejten A som jag tror börjar bli mer än en dejt..det pirrar i kroppen å det bara är skönt att vara nära han!
Imorgon är det dags för klassfotboll så jag ska baka en kaka nu å fixa riktigt goa smörgåsar till imorgon!! Det blir tunnbrödsrullar med köttbullar och potatissallad, thekaka med skinka, ost och skagenröra och ytterligare en röra jag ska fixa själv!! Fast det stör mig att jag glömde köpa melon..får nog ta det på vägen imorgon!! Kommer bli en varm dag å solen kommer gassa så det blir flera liter vatten, hattar och solskyddsfaktor och givetvis ETT GLATT HUMÖR!!!!

Vad ska ni göra imorgon i det underbara vädret????
Kommentar från: Anna´h

Allo allo !!

Imorgon blir det fett ös medvetslös = )) !

Klassfotbollen hägrar på förmiddagen , har med mej en STOR fikakorg , så ta med kidsen & kom förbi tyvker jag !!



KRAM KRAM

2008-05-30 @ 22:27:48
URL: http://missmother.blogg .se
Kommentar från: Maria

Hoppas du får en härlig dag. Lät som goa mackor vill ha. HÄr skiner solen oxå och det är vaaaaarmt !! STOR KRAM från en trogen bloggläsare, Maria

2008-05-31 @ 10:40:18
URL: http://mariashuvud.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Stamgäst?

Mail kanske? (bara jag som ser)

Vart hittar jag dig?

Lätta Hjärtat!

Trackback