RSS 2.0

Inte banta men förlora i vikt!!

Just nu önskar jag att jag hade vägt 10 kg mindre, är inte det lättaste att hitta bikini som passar, å inte när man är kräsen gör ju inte valet lättare precis. Så idag har jag hållt mig till sallad å druckit en massa vatten, ska sätta mig på motionscykeln snart innan jag ska iväg på MAry Kay möte!! Vad är det med oss tjejer, varför strävar vi hela tiden efter den perfekta kroppen? Trodde det skulle gå över när man blev vuxen, men inte då! Men jaja, det kommer väl!! Hoppas ni har det underbart i solen idag iaf å att ni är rädda om huden!!!

Spånar på en tävling fortfarande, kan inte bestämma vilket pris jag ska ha än och motivering....men det kommer nog i slutet av veckan...så håll utkik!!!
Kommentar från: Sara

Har också undrat över detta med vikten..stor rumpa har jag (tyvärr kommer den inte försvinna) Nackdelen med detta är att det är svårt att hitta kläder...Hoppas att daten var bra? Nyfiken? mmmmm

2008-05-26 @ 16:23:39
Kommentar från: Anna´h

Allo !
E´bara hemma på en snabbis ( mat alltså
= ))! ) , slutar 8 imorgon bitti & har bara tänkt lapa sol på
altanen & ha det oförskämt göttit !!
Vore kul om du ville joina Mamsen = )) !
Så kan vi gnälla över häng både här & där ..

Köss på dej

2008-05-26 @ 17:42:39
URL: http://missmother.blogg.se
Kommentar från: Pia

Att räkna points har hjälpt mig nu..........kan fuska oxå ibland hihihi Gått ner 7cm om midjan och 4 cm om ändan sedan den 3/5. Vikt 4 kilo minus. Gått ner en storlek nu i kläder hihihihi Prova du med..jag har ju alltid dissat de.men det funar.Fusk på helgerna lite..........åt massa godis nu i helgen och drack vin ändå 2 hg ner när jag vägde mig igår.

2008-05-27 @ 07:54:58
URL: http://girlywoman.bloggspace.se

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Stamgäst?

Mail kanske? (bara jag som ser)

Vart hittar jag dig?

Lätta Hjärtat!

Trackback