RSS 2.0

Jag tycker INTE om sprutor...

Har nu haft en bra dag hitills förutom alla stick hos läkaren, usch jag är verkligen spruträdd så det är blää. Hoppas nu bara proverna är ok, men det är bara att vänta å se. Vakna tidigt imorse å begav mig till sysslingen Mamsen å hon bjöd på gott kaffe och en massa prat. Hon är verkligen någon som betyder massor för mig och vi behöver inte prata varje dag för att veta vart vi har varann. Det är en riktig vän! Efter det blev det en snabbis till affären och direkt till fru doktor.  Å nu har jag städat å fixat hemma å ska sätta mig å sy igen. Blev sittandes igår kväll å kolla in klänningar både till mig å pessan som vi ska ha på brors bröllop i september. Har iaf insett att om man ska vara snygg i den klänningen jag vill ha så blir det till att förlora några kilon. Det pratade även jag å mamsen om, varför man aldrig är nöjd och varför man alltid jämför sig själv med hur man sett ut. Jag vägde ca 10 kg mindre för ett år sedan å då trivdes jag som bäst, så det får bli så nu med och jag har faktiskt hela sommaren på mig...hehe...inkl alla grillkvällar..usch...eller jag menar GOTT!! Men hur går man till väga när man älskar mat??? Ska fundera ut ett bra sätt. Just nu ser det ut som jag är i 4:e mån ungefär, jätte kul!

Ha en skön dag!!!
Kommentar från: Sara

Fnittar lite smått med detta ang vikt..här har jag samma problem..på något sätt så har min putmage hängt kvar...Hoppas att det gick bra hos doktorn!

2008-05-29 @ 13:47:52
URL: http://mysforvirring.bloggspace.se

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Stamgäst?

Mail kanske? (bara jag som ser)

Vart hittar jag dig?

Lätta Hjärtat!

Trackback