RSS 2.0

Nätdejta eller inte?

Kan man hitta sin kärlek på nätet? Jag vet att det finns massor av trevliga killar därute men hur fan ska man veta vem man kan lita på och spelar de en roll på nätet, och isf varför? Vad är det för mening att utge sig vara någon som letar efter kvinnan i deras liv och hålla en intensiv kontakt och sen när man träffas så är det en helt annan människa. Vilka tror dom att dom är? Jag nätdejtade för ett par år sedan och träffade några irl men aldrig att det klickade och jag märkte att de inte va som de hade beskrivit sig. Eller jo jag träffade en som jag började tycka om, men efter några gånger vi hade träffats så hittade han en annan säng att sova i och där va han borta. Jag förlät honom aldrig, å han ångrade sig och försökte få mig att träffa han igen. Inget hände mellan dem, men ändå, kan man sova hos någon annan innan det blivit allvar så är man enligt mig en stor skit. Jag vill ha ärlighet ifrån början för jag anser att det är det man kommer längst på! 
Jaja..nog om det, det ger sig...kanske träffar jag någon som får mitt hjärta att slå volter eller så får jag leva mitt liv ensam. Det krävs en del för att fånga mitt hjärta. 

Kommentar från: Jessica Anshagen

Hallå!
Hoppas du får en bra dag :)

2008-05-21 @ 13:00:57
URL: http://www.jessi.se
Kommentar från: Maria

Jag tror att det är lätt att många överdriver och "förfinar" sig själva på nätet, därför kan det säkert va svårt att "hitta den rätte" där. Men å andra sidan, det finns fullt av oseriösa människor som spelar spel även IRL så jag vette tusan avd som ä bäst/värst egentligen... Lycka till med kärleken iaf, Kram kram :-)

2008-05-21 @ 15:47:04
URL: http://mariashuvud.blogg.se
Kommentar från: ia

Det finns trevliga killar som nätdejtar. Min bästa vän är et bevis på det. Vi träffades genom spraydate för ett par år sedan. Vi är bara vänner, men det är ju inte så bara. Riktiga vänner växer inte på träd. Annars har jag en del negativa erfarenheter också. En del bygger verkligen upp en fantasibild av sig själva.
Kram

2008-05-21 @ 17:11:13
URL: http://jag-unik.bloggspace.se/
Kommentar från: Pia

Jag har nät dejtat oxå. Förra sommaren träffade jag en kille och det blev förälskelse från bägge hållen efter att vi suttit och pratat i 14 timmar itsräck på första dejten. sedan gick det väldigt snabbt..........så jag blev tyvärr skraj och stack. Han förlät mig aldrig För ville ju be om ursäkt och ha det bra igen men ...han blev supersårad tydligen. Synd./Girly

2008-05-22 @ 09:45:22
Kommentar från: Carro

Det är klart att man kan hitta sitt livs kärlek på nätet! Kanske bättre att lära känna någon som person innan man träffas, då känner man ju insidan före utsidan :)

2009-02-25 @ 17:13:28

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Stamgäst?

Mail kanske? (bara jag som ser)

Vart hittar jag dig?

Lätta Hjärtat!

Trackback