RSS 2.0

Pust å stånk!!

Håller på å fixar min syhörna å flyttar å bär fast min rygg är helt slut...ENVIS!!! Men det kommer bli fint sen..ska visa när det är färdigt. Det värsta är att jag skulle behöva borra upp ett par hyllor...så på med blåstället!!! Har verkligen bojkottat det fina vädret idag för jag vet det kommer vara fint hela vckan å nu måste jag få ordentlig ordning inne. Är en sån tjej som måste ha ordning överallt...annars känns det rörigt. Så en sak i taget, ska ju ut sen å kolla på min älskade son som ska träna inför klassfotbollen i helgen! Å då får jag väl sitta där å mysa på en filt...!!!
Kommentar från: Jessi

Va rädd om din rygg!!! Hoppas du hade det mysigt på filten i solen, en annan fick ju snällt jobba hela da'n...Borde va förbjudet när det är så fint väder. Ta hand om dej, kram.

2008-05-27 @ 19:51:30
URL: http://jessi32.bloggspace.se

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Stamgäst?

Mail kanske? (bara jag som ser)

Vart hittar jag dig?

Lätta Hjärtat!

Trackback