RSS 2.0

Sockerberoende

image17
Fy faan vilket sockersug jag har idag, inte alls bra...VARFÖR!!!
Ska inte gå in i en endaste affär idag, kommer komma ut med två fulla kassar godis och bara moffa som attan!
Så idag blir det till att hålla fingrarna i styr om man ska kunna visa sig på stranden i sommar!

Någon som har ett bra tips hur man blir kvitt denna drog???
Kommentar från: Emilia

Jag läste nyss i en tidning att ju mer saker man äter som smakar sött desto högre blir suget. Så för att dämpa det ska man försöka äta saker som inte är söta när man är sötsugen. Hur lätt det nu kan vara.... :P

2008-05-18 @ 15:16:13
URL: http://mumsrumpa.blogg.se
Kommentar från: Jag och fotbollsspelarn

Jag har kämpat med det här himla sockersuget på tok för länge och jag har tyvärr inga tips =/ önskar att jaghade det. har försökt med att ha bär hemma istället för godis och tugga på, funkar hyfsat bra.

2008-05-18 @ 15:34:00
Kommentar från: Pia

Lider av samma problem Kram Girly

2008-05-19 @ 09:39:26

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Stamgäst?

Mail kanske? (bara jag som ser)

Vart hittar jag dig?

Lätta Hjärtat!

Trackback