RSS 2.0

Tisdag....

Idag har både jag å pessan sovit alldeles för länge, med tanke på hur mkt jag har att fixa denna vecka, undrar om jag blir tvungen att vara nattöppen, haha!!!
Va ju på MK möte igår, å det är helt underbart vilken jäkla kick man får av dessa positiva tjejer å framför allt att det bara är tjejer å vi pratar om vårat favorit ämne....HUDVÅRD OCH SMINK!!! Man känner sig verkligen kvinnlig när man sitter där uppklädd och bara myser å fnittrar, för det gör vi i mängder. Vi kom oxå in på det här med pyramidspel, för det får man ofta höra att allt sånt här är pyramidspel, och när folk säger det så handlar det om okunskap. Vi säljer resultat till kunden och är man inte nöjd med produkterna så får man pengarna tillbaka. Vilket företag utlovar det?????

Nu ska jag ner i källaren och plocka fram mina symaskiner å göra iordning min syhörna, det kommer ta tid för jag vill ju att det ska bli mysigt!!! Förmodligen har jag en massa beställningar i sommar oxå...jätte kul!!! Har faktiskt länge funderat på att starta ett företag där jag erbjuder måttbeställda klänningar och även tar med området hudvård! Jag vill så mkt å känner att glädjen är på väg tillbaka!!!

Men nu ska jag sätta lite fart här.....

HA EN UNDERBAR DAG ALLIHOP OCH LEV UT ERA DRÖMMAR!!!!!!

 
Kommentar från: Pia

Ta det lugnt bara du vet hur det kan bli om du gör för mycket på en gång............mamma Girly har talat........hihihiKul att kunna sy..........jag sydde mycket på 80 talet..........men nu har jag tappat förmågan att både sy och sticka.

2008-05-27 @ 16:02:31
URL: http://girlywoman.bloggspace.se

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Stamgäst?

Mail kanske? (bara jag som ser)

Vart hittar jag dig?

Lätta Hjärtat!

Trackback