RSS 2.0

Torsdag 22/5

Kalaset blev jätte bra igår. Men nu får det vara slut på allt socker och fett! Funkar inte det här. Sonen åker till sin pappa idag så nu har jag nästan 4 hela dagar utan barn. Kommer få massor gjort hoppas jag om jag inte blir avbruten hela tiden, hehe!!

Ska faktiskt fixa iordning i alla garderober å städa i källaren. Exet va ju å hämta alla saker förra veckan så nu är det mkt tommare där men allt står huller om buller, å det fixar inte jag, ska vara ordning å reda!!! Sen ska jag ta å detoxa kroppen nu, fast det är helg. MEn jag har ingen lust att gå ut i den här staden längre så då sitter jag hellre hemma själv å grejjar med mitt!!! Va ett tag sen jag va helt ensam, hänt mkt de sista helgerna å då är det skönt att ha ensam tid.  Sen har jag ju SATC boxen...hihihi!!!

Vad gör ni idag? Är ni lyckliga????
Kommentar från: Sess

Tack så mkt!!Skall dock ske några ändringar i bloggdesignen. Haha, jo vi har nog alla fallit för den tanken. Men jag tror visserligen att det är mödan värt, gör bara inte ett allt för stort inlägg, så du blir tvungen att göra ankarsnitt sen.

Jag har själv funderat på att göra bysten fastare och en aningen större, men det får bli efter graviditet senare..

Kraamis

2008-05-22 @ 12:48:33
URL: http://mikasha.blogg.se
Kommentar från: Pia

Jag har lyckat gå ner 4 kilo nu sedan den 3/5 genom att räkna viktväktarnas points. Gör det på egen hand men det funkar. Fuska ändå lite ibland.........Prova du oxå

2008-05-22 @ 15:55:20
URL: http://www.girlywoman.bloggspace.se

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Stamgäst?

Mail kanske? (bara jag som ser)

Vart hittar jag dig?

Lätta Hjärtat!

Trackback