RSS 2.0

Å då va den här helgen snart slut....

Nu ska jag fixa till det sista med min header i photoshop och försöka få in det här i bloggen. Tur att Lari finns..tack för alla tips man får av dig!
Ikväll ska vi åka å hämta min lilla pessa!! Jag längtar ihjäl mig efter henne nu å det ska bli så mysigt att få gosa en hel vecka med henne!! Vi ska ta en tur till badhuset i veckan...suck...OM jag får på mig bikinin..eller rättare sagt OM JAG VILL VISA MIG I BIKINI!!! Men det får bli ett senare problem. Nu ska jag designa lite...hehe!
Kommentar från: Lady Angel

Ja tackolov för honom! Det tog mig 5 timmars läsande i hans blogg innan jag lyckades designa min blogg! Men varför kör du med photoshop? Jag gjorde min header i Microsoft Paint. Enkelt som fan att klistra in flera bilder i en.

2008-11-17 @ 17:08:16
URL: http://ladyangel.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Stamgäst?

Mail kanske? (bara jag som ser)

Vart hittar jag dig?

Lätta Hjärtat!

Trackback