RSS 2.0

Gratismode.se

Har fått nys om en ny gratissida! Sidan heter Gratismode.se. Jag har inte varit så intresserad av dessa sidor förut men nu har jag gått med och måste säga att det verkar ganska lätt att samla på sig poäng för att lösa in dem och få presentkort på ex:

H&M
MQ
Siba
Cubus....etc

MAn får 50 poäng för att värva en ny vän och 40 poäng genom att skriva om det i sin blogg eller i bilddagboken (om man har en sådan). Och det finns massor av olika sidor att samla på sig poäng...!!!

Vill du få 50 extra poäng? Registera dig här genom mig. Å sen är det bara att börja samla poäng å få hem roliga presentkort som man kan SHOPPA för!!!!

Kommentar från: Linda

Nu är kontoret klart,kika i mkin blogg!!!!

2008-11-09 @ 20:29:09
URL: http://hummingbird.blogg.se/
Kommentar från: Sussie

Hoppas att du har haft en bra helg. Jag har jobbat o nu e jag på G att bli sjuk...suck! Jag kan INTE va sjuk nu. Har tre nätter framför mej med start imorgon! URK!!!!

2008-11-09 @ 22:48:45
URL: http://nattmorsa.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Stamgäst?

Mail kanske? (bara jag som ser)

Vart hittar jag dig?

Lätta Hjärtat!

Trackback