RSS 2.0

Jag är ego

Just nu är det riktigt tråkigt att jag inte har en bra kamera så jag kan ta snygga pics med! Har kommit på att jag ska starta en ny kategori där jag ska samla alla recept jag gör på egen hand. Det kommer bli en utmaning för mig eftersom jag har svårt att mäta mina recept, så jag får använda ögonmåttet! Ska verkligen försöka få in ett om dagen och ibland ta med foton med min kassa kamera...än så länge!
Jag satt verkligen uppe till fyra inatt å kolla på 24..kunde inte sluta kolla..knäppe jag! Älsklingen låg brevid å sussade så gott för jag ville inte att han skulle lägga sig innan mig..hmm...va ego jag är! Men nu ska jag fortsätta kolla lite på 24..har ju trots allt tre dvd kvar på första säsongen!
Kommentar från: Mallan

Oj oj oj va kär jag är i din blogg!

2008-11-04 @ 14:23:49
URL: http://moolin.se
Kommentar från: Sessan

Du har verkligen en jätte mysig blogg gumman!! Länge sedan vi pratade, hittade några gamla kommentarer från dig :)

2008-11-04 @ 16:59:02
URL: http://mikasha.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Stamgäst?

Mail kanske? (bara jag som ser)

Vart hittar jag dig?

Lätta Hjärtat!

Trackback