RSS 2.0

Överkörd

Cheesecaken står i kylen å stelnar till sig å björnbärsmarmeladen som ska vara på stå rpå altanen å kallnar. Hoppas nu att detta blir gott. Själv halvligger jag i soffan å är totalt utslagen idag, fattar inget. Precis som luften gått ur mig å ögonen vill bara stänga sig. Försökte röja ordentligt här hemma idag, men orkade inte ens färdigt på nedervåningen...så konstigt! Nu ska tjejerna kolla på Alvin å gänget för hundraelfte gången (första gången idag) å jag å älsklingen hoppsa få 5 min för oss själva med en massa kel å mys. KVALITETSTID oxå kallat, hahahaha!

Vad ska ni hitta på ikväll?
Kommentar från: Tessa

va kul att du skrev "kvalitetstid". Jag o några av mina vänner har haft disskutioner om detta. :)

Men du Petra... ha de gott!

Kramar

2008-11-29 @ 20:19:27
URL: http://swedishbombaygirl.blogg.se/
Kommentar från: Sofie

Alvin o gänget är ju såå underbar! :) Fast jag har bara sett den en gång iofs.. :P hihi..



Jag vet inte bara hur WC-anka smakar, jag vet hur kaninbur smakar me.. :P När jag va liten sa jag alltid att pulvermos smaka kaninbur.. hehe.. :P

2008-11-29 @ 23:54:37
URL: http://jagmigminmitt.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Stamgäst?

Mail kanske? (bara jag som ser)

Vart hittar jag dig?

Lätta Hjärtat!

Trackback