RSS 2.0

Panduro och brödbak

Panduro har massor av saker å just nu har de faktiskt 50% på massor av stämplar, som annars är rätt så dyra att köpa in. Så jag ska sätta mig ner å kolla vad jag verkligen behöver å beställa massor!!!!

Pessan vart sjuk igår så vi får se om resten av familjen blir smittade eller om vi har klarat oss. Hon hade feber, huvudvärk å spydde. Blä va  jag INTE vill ha ha det. Men än så länge är det lugnt...hoppas hoppas!
Älsklingen min är på jobbet å jag ska städa ordning på alla garderober idag å göra fint tills han kommer hem. Plus att jag ska baka bröd..ännu mer bröd! Det tar slut fort här hemma...mitt morotsbröd! Det är så mkt man slipper när man bakar själv. Alla konserveringsmedel och tillsatser som man undrar är bra för kroppen egentligen. Men visst är det bra att man kan köpa färdigbakat bröd när man inte har tid eller ork att baka!
Kommentar från: Lady Angel

Aaah Panduro, I love Panduro!

2008-11-11 @ 16:43:29
URL: http://ladyangel.bloggspace.se
Kommentar från: Tessa

Morotsbröd är ju jättegott.

Du får gärna skicka receptet. =)

Kram på dig Petra.

2008-11-11 @ 16:47:12
URL: http://swedishbombaygirl.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Stamgäst?

Mail kanske? (bara jag som ser)

Vart hittar jag dig?

Lätta Hjärtat!

Trackback