RSS 2.0

Tidig morgon!

God morgon! Har för första gången på länge vaknat med tuppen på egen hand..utan klocka!! Å jag känner mig utvilad å det är så skönt!! Igårkväll tog jag å älsklingen en långpromenad i 200 km/h å gissa om jag flåsade som aldrig förr??
Det är ju som det är på kusten..upp och ner å mkt upp...berg och dalbana bland alla klippor och hus..haha! Så fort det slutar å regnar här ska jag ut å traska igen...men regnet bara öser ner här så vi får se när det blir..OM det slutar.

Den sista månaden har jag ju bott här i Strömstad å endast åkt hem till LIdköping för att hämta post, vattna blommor å packa bilen full med mer saker. Allt känns helrätt å snart ska vi hämta stora lasset, men än så länge får jag nöja mig med de saker som finns här. I helgen hämtade jag mina scrapsaker så pyssel finns å julkortsfixning är snart igång!!

Men nu ska jag dricka mer kaffe å kolla runt bland bloggar!!

Kommentar från: anna

charmig blogg! :)

2008-11-18 @ 08:28:27
URL: http://bonta.blogg.se/
Kommentar från: Linda

Ah dags för det stora lasset snart,underbart grattis till er verkligen!!

Då är du ju litew närmare uddevalla nu,dags o ses snatr då kanske?!Jag tänkte på att ha en bloggmiddag att vi de närmaste bloggarna unt här träffas på Butlers eller ngt o käkar bara o tjötar o kanske tar några drinkar.Lättast så slipper man jaga massa sponsorer;)

2008-11-18 @ 08:49:37
URL: http://hummingbird.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Stamgäst?

Mail kanske? (bara jag som ser)

Vart hittar jag dig?

Lätta Hjärtat!

Trackback