RSS 2.0

Fika på stan

Vaknade med nackspärr imorse så det blir till att hålla nacke å hals varm idag med en gosig scarf! Måste ha drömt väldigt vilt inatt...moahaha!!!
Ska ner på stan om en stund å träffa min goa syssling å vi kommer ha mycke smaskigt att snacka om..hehehe! Har inte träffat henne på hur länge som helst, så de ska bli riktigt mys!

Senare idag ska jag även ta å träna det jag kan med min nacke, men det ska nog gå bra...beach 2009!!! Sen får jag inte missa Grey´s som brjar idag, vad jag längtat efter den serien å den timmen är helig för mig..inget får komma emellan...å då menar jag INGET!!!

Nu ska jag fixa iordning mig, men jag återkommer senare!!!
Ha en jätte fin dag i regnet  =)

Kommentar från: Lady Angel

Haha beach 2009? Näe, jag har precis börjat slappna av från beach 2008. "Ge mig chipsen är du snäll."



Jag ska dock börja simma har jag tänkt. Det är ju så perfekt träning eftersom hela kroppen tränas skonsamt. Måste bara köpa baddräkt först, har en bikini men den vill jag inte simma i klorvattnet med för den har guldbroderier och är så fin. Hittar ingen baddräkt i min storlek dock. Ingen som kostar mindre än 400 iallafall. Om du hittar någon baddräkt i storlek 50/52 som inte är alltför dyr så kan du väl tipsa mig om vart?

2008-10-01 @ 12:00:10
URL: http://ladyangel.bloggspace.se
Kommentar från: tess

Hej gumman... var bor han??? Hoppas allt e bra annars. //Tess

2008-10-01 @ 14:11:13
URL: http://tess701.blogg.se/
Kommentar från: Anonym

Allt bra med söta dig? Alltid gott med fika...Är så trött o slö..skulle träffa min vän efter jobbet i dag men så blev det inte för ajg orkade inte...ville bara hem o slappa...får ta det en annan dag...tur att min goa vän inte blev sur :) Allt bra med dig? krammar

2008-10-01 @ 16:17:46
URL: http://blondis81.blogg.se/
Kommentar från: tess

Tusen tack.... ja är sjukskriven nu till den 19 de å fått nya mediciner som ska hjälpa mot min panik... lite påverkad nu men ja hoppas de ger sig med tiden. Ska försöka ta hand om mig nu å vara ute och röra mig ta hem hunde så ja måste.... De löser sig ja vet å nu fick ja bra hjälp tycker ja. //Tess

2008-10-01 @ 18:25:51
URL: http://tess701.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Stamgäst?

Mail kanske? (bara jag som ser)

Vart hittar jag dig?

Lätta Hjärtat!

Trackback