RSS 2.0

Tankar...om min vikt

Nu spelar pessan Guitar hero..å det går inte bra..men hon lär sig lite iaf! Ska försöka få mina kids att klara sig utan sin mamma i 30 min så jag kan ta en powerwalk i 300...i REGN!!!  Vill ut å röra på mig, kan inte bara jogga framför ett spel..hehe! Kanke skulle anmäla mig å darling till något kom-iform program....hmm? Eller kanske inte är en bra sak...jobbigt om alla skulle se hur fet jag är live! Alltså helt ärligt...hur kul är det att ställa sig på vågen å den visar mer nu än den gjort när man fläskat på sig 20 kilo efter varje graviditet å ploppat ut en unge?? Tänk att ens kropp kan få en att må så dåligt. Önskar just nu att jag hade en riktig personlig coach som gav mig rätt att äta å tvingade ut mig å träna.

I området här så finns det ett Spa hotell men fy attan va dyrt det är att träna där...å jag är ju ingen miljonär precis. Så wii fit får duga än så länge!
Kommentar från: Sofie

Wii fit och powerwalks funkar bra :)

Kämpa på bara!

2008-10-27 @ 20:57:13
URL: http://jagmigminmitt.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Stamgäst?

Mail kanske? (bara jag som ser)

Vart hittar jag dig?

Lätta Hjärtat!

Trackback