RSS 2.0

Hard to say goodbye

Igår fick jag oväntat besök av min älskade!! Vi bor 18 mil ifrån varann plus att han jobbar åt andra hållet i förhållande till mig så vi träffas inte så ofta vilket är otroligt jobbigt. Våran kärlek prövas verkligen men på något sätt så går det förvånans värt bra, vi vet vart vi har varann och vi vet hur djupa våra känslor är. Inte har vi sovit mycket inatt för vi vill ta vara på varje sekund vi träffas så jag är rätt trött idag men det är värt allt. När han skulle åka imorse så forsa tårarna nedför mina kinder, det är så jobbigt att säga hejdå.

Idag ska jag å pessan pärla med hennes nya pärlor hon fick i present av han igår och jag ska även hinna med ett träningspass för att stärka musklerna i min slappa kropp, hehe! Ikväll kommer sonen å myser med oss i helgen, ska bli så underbart att ha bägge barnen hos sig och jag ska göra riktigt mysigt varje dag!!
Men nu är det dags att ta hunden på en tur igen...hörs säkert senare!!

Önskar er en fantastisk fredag!!!!
Kommentar från: Kattis

;D

Här är det bara fint.

Jobbar och står och har ju inte fullt så mycket tid med ibloggeriet som man hade i somras, men der gör ingenting..

Hihi, jag blev mest fundersam om du hade ångrat dig.

JAg lämnar min mail igen, så jag får adressen til dig.

Ha det gött!

Kram

2008-09-19 @ 12:43:34
URL: http://kattis11.blogg.se/
Kommentar från: sussie

Jag VET visst är det jobbigt med hejdå... Har varit särbo i snart 1,5 år! Det går bra o man skjuter på vardagen i förhållandet. Försök att bara tänka på allt som är positivt!

Kram Sussie

2008-09-20 @ 16:18:50
URL: http://nattmorsa.blogg.se/
Kommentar från: Petra

Jag förstår dig helt hur det känns att inte kunna vara med den man älskar! Så har jag det varje vecka! :( Kram

2008-09-22 @ 13:07:59
URL: http://vardagsbekymmer.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Stamgäst?

Mail kanske? (bara jag som ser)

Vart hittar jag dig?

Lätta Hjärtat!

Trackback