RSS 2.0

Tävlingsdags!

Nu är jag med i en tävling och hoppas jag kan vinna någon gång!!!! Var med ni oxå!!! Söta Linda har en tävling där man kan vinna detta och det är Söderfin som sponsrar!!! Tävlingen avslutas den 1/10...så skynda!!!



LYCKA TILL!!!
Kommentar från: tess

Ja vet att de finns på LIndex har inte Åhlens här... men ja får ta de i värsta.. men än har ju inte Anna-Karin hört av sig så vi får se... vill vill vill men är man sent ute får man ju skylla sig helt klart... är väl för att ja ligger här hemma å tycker synd om mig själv som ja villmera oxå de brukar vara så... //Tess

2008-09-23 @ 11:51:41
URL: http://tess701.blogg.se/
Kommentar från: Ann-Louise [En bulle i ugnen]

Åh tack för tävlingstipset :P

Beräknad värpningsdatum är den 4:e november. :)

Jag känner mig jätteladdad.



Underbart att läsa att du är så kär. Blir så glad! Kram

2008-09-23 @ 12:46:18
URL: http://annlouise.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Stamgäst?

Mail kanske? (bara jag som ser)

Vart hittar jag dig?

Lätta Hjärtat!

Trackback