RSS 2.0

Snart har vi huset!

Jaha, Valborg idag men vi ska inte göra nått utan bara ta det lugnt! Fast ikväll ska jag iväg å fixa naglarna så de är fina tills helgens bravader. Imorgon drar vi till småland för att fira Samuels mormor som fyler 80 år å det ska bli så kul att få träffa alla!!! Visst kommer det bli ngra intensiva dagar men roliga sådana!

Nu sitter jag på vår altan å insuper vätkustsluften å det känns så härligt, solen värmer skönt i ansiktet å kroppen väcks till liv igen efter vinterdvalan, NU ÄR VÅREN HÄR!!!
Vi skulle egentligen fått nyckeln till huset imorogn men det blir lite senare för vi ska ju bort, så på måndag har vi ett STORT HUS!! Å va jag längtar, men vi måste verkligen fixa några saker innan vi flyttar in, som hallen ex som är bajsbrun med toning åt det gula hållet, urk. Den får helt enkelt bli vit så det blir lite ljus å fint istället. Resten får vi nog ta efter hand å ork, bara vi kommer in i huset någongång!!
Kommentar från: X

Trillade in via bloglovin. Kul med hus! Så roligt att inreda och pyssla med allt från början!

2009-04-30 @ 11:47:52
Kommentar från: Lady Angel

Åh snart har du huset att inreda! Jag är lagom avis hahahaha! Jag har själv börjat göra om här hemma hos mig, den nya planlösningen är bättre. Får mycket mer plats fast soffbordet måste bort för att det ska bli ultimat.

2009-04-30 @ 17:25:08
URL: http://ladyangel.blogg.se/
Kommentar från: Linda

Spännande gumms!



Var gärna med i min tävling i min blogg vettja=)

2009-04-30 @ 19:05:27
URL: http://hummingbird.blogg.se/
Kommentar från: Therese

Nä nån bajs och kisshall vill man ju inte ha men ni fixar nog till det snyggt! Grattis till både hus och drömprins!! Japp, en bebis har jag hunnit att få ;) Verkligen en förlossning att minnas och Milla lär väl få höra ett antal gånger hur hon kom till världen!! Kram och ha en underbar valborg!!

2009-04-30 @ 21:28:25
URL: http://kvarnryd.bloggspace.se

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Stamgäst?

Mail kanske? (bara jag som ser)

Vart hittar jag dig?

Lätta Hjärtat!

Trackback