RSS 2.0

Våran påsk i bilder

Påsken är över å mitt bloggande har legat på is. Har bara haft annat för mig å tog en ledig helg från allt, så skönt! På lördag är det dags för blogghippa i Skövde, ska verkligen bli roligt! Har hälften av utstyrseln klar men det är inte lätt då det är 80-tals tema....men det löser sig alltid på något sätt!

Vi hade så trevligt i påsk med min svägerska å hennes lilla familj. De är helt underbara å det va kul att lära känna dem mera! Sen är deras lille son sååå söt!!! Föreslog att de kunde få vara lite barnlediga några veckor, men icke då...hahaha!


Lilleman ville med spela Guitar Hero


Mätt å belåten orange bebis, hehe!!


Izan å Samuel (den andre) tycker GH rockar fett!!!!


Vackra Mirjam gillade med GH, men bäst hon övar på tills vi ses igen...hehe


Morbror gosar med MIlo (ser han inte lite bebissugen ut?)


Milo tar en vilostund från alla som vill gosa, hihi! Han är sååå söt!!!
Kommentar från: Susanna

Åh va mysigt ni verkar haft det!!

Längtar massor tills vi oxå kan komma o hälsa på,får väl bli i sommar!

Men nu är det ju faktiskt mindre än 1 månad tills vi ses nere hos mormor :-)



Stoor Kram Susanna

2009-04-14 @ 17:24:03
URL: http://famcummings.blogspot.com

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Stamgäst?

Mail kanske? (bara jag som ser)

Vart hittar jag dig?

Lätta Hjärtat!

Trackback