RSS 2.0

En mysig dag!

Nu ska jag berätta! För ca tre dagar sedan gick jag in av en slump på denna tjejens blogg och fann att hon bodde alldeles i närheten av mig plus att hon gör naglar!!! Så  i tre dagar har vi kommenterat och igår kväll (läs natt) så chattade vi på FB å bestämde att vi va tvungna att träffas snart. Och eftersom bägge va lediga idag så gjorde vi slag i saken och träffades med våra döttrar som sällskap!
Det visade sig att vi hade nog en del gemensamt och det kändes som vi hade ett förflutet ihop...hmmm... Så lätt att prata med och humorn på min nivå! En riktigt mysig å go tjej!!  Å våra små tjejer lekte så bra ihop och flamsade, fast inte halvvägs så mkt som vi!

Denna dagen har varit jätte kul och jag hoppas vi träffas snart igen, kanske redan på söndag! Fast då vill jag vara inomhus Helena, hahaha!!!



Kommentar från: Helena

:) Inomhus yes och då ska du åka härifrån med fina naglar också! Hade en himla rolig dag och är så trött nu. Kylan tog kol på mig, men vi måste ses snart igen!!:)

kram

2009-02-04 @ 21:14:37
URL: http://arendalirl.blogg.se/
Kommentar från: tess

Gud va tur du har!!!! Då har du en vän i din nya stad de e väl lycka de.... Det är inte alltid så lätt att hitta vänner som vuxen. Jag känner ingen här. //Tess

2009-02-05 @ 18:17:06
URL: http://tess701.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Stamgäst?

Mail kanske? (bara jag som ser)

Vart hittar jag dig?

Lätta Hjärtat!

Trackback