RSS 2.0

Inget världsproblem

Idag är det inte Shrek som går om och om igen utan Kung Fu Panda....varför kan man inte kolla på en film en gång och sedan vänta ett tag tills nästa?? Izan har inga problem med att se samma film 711 gånger på rad, haha!

Å jag då? Jag sitter i soffan med laptopen i knät och kollar runt lite bland bloggar och dricker kaffe, hehe....min favorit plats! Önskar bara att jag hade somnat tidigare igår så jag hade hunnit ta en promenad innan min käre pojkvän drog till jobbet, men det är bara en önsketanke, jag får ta en promenad ikväll istället! Har ju en motionscykel MEN (som Tony Irving säger) man får så ont i arslet av den trots blöjbyxor och dubbelvikt filt som skydd, hahahaha!

Jaja....finns problem och det finns problem......
Kommentar från: Helen

Jag har varit med i viktväktarna så jag kan tänket men kommer mig helt enkelt inte för. I dag ska jag greja lite hemma och sedan är det jobb som väntar Men i morgon ska jag njuta av en ledig dag. Ha det gott

2009-02-11 @ 10:35:33
URL: http://famstenstroms.blogg.se/
Kommentar från: Sara

Med mej är det ok, väldigt mycket att göra just nu bara men det ska väl lösa sej! =)

Ja jag hoppas verkligen att du kommer, blir ledsen annars!

Har ju fixat massa skoj saker nu! =)

2009-02-11 @ 11:03:26
URL: http://dizela.blogg.se/
Kommentar från: Linda

Ja GI är ju ett nyttig levnadssätt och nyttig mat,mkt fisk o kyckling!Ingen diet direkt bara att man slopar de snabba kolhydraterna. De man kraftig övervikt går ned fort vilket är toppen kan jag tycka. Jag äter det för att vara mer nyttig än vad jag är.Japp jobbar,du då?

Åh hoppas verkligen du kommer på blogghippan!

2009-02-11 @ 12:46:50
URL: http://hummingbird.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Stamgäst?

Mail kanske? (bara jag som ser)

Vart hittar jag dig?

Lätta Hjärtat!

Trackback