RSS 2.0

Mera snö...

Morning!!!
Sitter här med en kopp kaffe å försöker vakna till, lite seg idag men det ska väl snabbt ändra sig med en 5-åring som har sett att det snöar ute, hihi! Blir så trött på mig själv bara att jag glömt mina vinterkläder varje gång jag varit i Lidköping, men jag får väl ut å frysa häcken av mig, bara för att göra henne glad!

Vad ska ni hitta på idag då??

Kommentar från: Marie

Va tråkigt att du glömt kläderna men har inte din sambo något du kan låna? När måste du vara ut ur lägenheten?

2009-02-16 @ 09:22:54
URL: http://marie1982.blogg.se/
Kommentar från: Helena

Ronja såg snön och påpekade att hon aldrig fick några skidor av tomten, sånna där korta du vet. Får skaffa ett par till henne för hon vill så gärna prova att åka. Tror att hon kommer leka ute en del idag medan jag jobbar lite:)

2009-02-16 @ 09:27:05
URL: http://arendalirl.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Stamgäst?

Mail kanske? (bara jag som ser)

Vart hittar jag dig?

Lätta Hjärtat!

Trackback