RSS 2.0

Alla utom jag

Då va hela familjen liggandes i någon form av influensa...eller nästan alla. Det erkar inte som det vill bryta ut på mig ordentligt så jag är den enda som är någorlunda pigg. Men resten ligger...mina älskade! Så idag blir det inte heller mkt gjort, så tråkigt nu när min prins ska stanna några dagar bara, men jag får ju vara med han under tiden så jag ska inte klaga. Men jag ska passa på att städa undan julen tror jag, så trött på alla julsaker...blääää. Sen ska jag ut på lite promenad med min lilla bebis aka kameran....hehe. Solen lyser å det har snöat lite, men risken är stor att den inte ligger kvar så länge till.

Önskar en en mysig lördag!!
Kommentar från: Linda

Oja självklart får du det!!!Vi kommer att infinna oss på Kullgrens 18.30,var o en betalar sin mat men de hade 3-rätters på lördagar för 480:- eller ngt,skall kolla upp få lite närmre..=)

Guud vad roligt verkligen!



2009-01-03 @ 13:20:23
URL: http://hummingbird.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Stamgäst?

Mail kanske? (bara jag som ser)

Vart hittar jag dig?

Lätta Hjärtat!

Trackback