RSS 2.0

Goodiebagen



Denna stora påsen sponsrades av följande företag:

Eleven                        Liten påse med olika prover
Ingelita                       Strumbyxor
Pandia                        Specialtillverkade örhängen för oss
Finehair                      2 söta hårspännen + 25% på sortimentet
Fluffbabes                   Duschgelé med doft av marshmallows
Topphälsa                   Tidning
Passion of Sweden    Massageolja + kondomer
Styrka direkt                  Twinfast proteinpulver + bar + Viktomin tabletter
Ease White                    Tandblekning
Eccentric                         Lipbalm från Angels spa
Jolla                                Chokladkit
Intimbutiken                  Bodyglide + kondomer + tävlingspriser
Aromboden                   Hälsote
Beautystick                   Pormask klämmare
Godisboxen                  Presentkort
House of Paggilo        Smycken, tröja, läppstift + tävlingspris
Charlotte                      Allas tidning + purse
Sallyhansen                Lip Inflation extreme
Kommentar från: Linda

fin fint gumman,love you!!

2009-01-27 @ 18:21:57
URL: http://hummingbird.blogg.se/
Kommentar från: Sara

Du är skriver på listan över alla som kommer! weeiii

Vet inte vad jag ska svara angående min op... Jag kollade runt lite igår, det kommer ju inte hända innan bröllopet i alla fall. Ingen bra idé. Om det blir av alls. Det känns som om det är något som jag verkligen vill men jag är ju inte stenrik och jag är lite av en chicken... haha!

Gud vad roligt att du kommer och partar loss med oss igen!!! Kram

2009-01-28 @ 07:20:49
URL: http://dizela.blogg.se/
Kommentar från: Sofie

Oj ,det var inte illa :)

2009-01-28 @ 13:31:50
URL: http://jagmigminmitt.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Stamgäst?

Mail kanske? (bara jag som ser)

Vart hittar jag dig?

Lätta Hjärtat!

Trackback