RSS 2.0

I väntan på...

Gott nytt 2009!!

Då har det nya året startat och det kommer innehålla många roliga saker för mig och min familj iaf! Ser fram emot detta år nått helt otroligt!
Igår va den bästa nyårsafton som jag kan minnas. Fick fira den med mina båda barn, min älskade och min familj. Mten va helt underbar och det flytande nästan i samma klass. Fick även tävla lite mot mina nära i Singstar...hihi. Å sen när det hade passerat tolv så hade vi värsta discot i vardagsrummet!
Å nu sitter jag i en skön fåtölj å ska kolla på Dreamgirls å bara softa tills det är dags att vända hemåt igen. Just nu längtar jag hem. Vi tog en massa bilder som jag ska lägga upp här, antingen ikväll eller imorgon.

Nu önskar jag er en fortsatt trevlig dag!


Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Stamgäst?

Mail kanske? (bara jag som ser)

Vart hittar jag dig?

Lätta Hjärtat!

Trackback