RSS 2.0

Slut på tystnaden

Hemma efter en underbar helg! 2 nätter på hotell utan ungar får en att ladda batterierna igen, så nästa vecka är jag redo för jobbets alla utmaningar. Idag var meningen att vi skulle strosat i Halmstad å myst men vädret ville annorlunda så det blev en snabb visit ute till Tylösand där vi drömde oss bort bland alla lyxvillor å bilar. Ärligt vilket snuskigt rikt folk det bor där å givetvis en å annan norrman som va tvungen att glänsa med sina pengar (bläääää). Här reser man flera timmar hemifrån å tror man ska få slippa det folkslaget ett tag men inte....å de är inte lite pinsmamma heller. Blir man sån bara för ens land har olja eller vad? Finns inte många norrmän jag tycker om numera när jag servar dem dagligen tyvärr. Jag ska göra allt för att våran lilla halvnorska familjemedlem INTE får de sidorna! Jaja, nog om det, har tydligen en del som måste ut å det kommer, jag lovar, hehe!

Hur som så hämtade vi upp min lilla prinsessa som va hos farmor å farfar i Falkenberg å det va ett kärt återseende, som jag längtat efter denna underbara docka! Å nyklippt å fin va hon, hihi. Hon pussade mig å magen å sen gick mun iett på henne, hehe, så nu är jag slut i hjärna å ben så soffan i ryggläge passar perfekt nu tills jag ska nana kudden! Japp man får slappa när man är gravid!


En natt på Gothia Towers så måste man äta deras lilla räkmacka, den godaste
som finns!!!


Sandstränder finnes på Tylösand.....


...fast väldigt folktomma idag!


Men inte grät vi för det, hahaha!!!
Kommentar från: liz

Nu ska jag göra en sån där sak jag tror att man behöver göra då och då för att få fler besökare. Nämligen tigga lite.. tigga om att få en röst, eller två, eller 15 på min blogg (NR18) i denna "veckans blogg tävling" klicka här--> http://sofiaericsons.blogg.se/2009/july/veckans-blogg-finalisterna.html#comment



Gör mig glad nu! Jag vill ju så gärna!

Om inte annat så kan ni väl kika in och säga hej ;-)

2009-07-12 @ 19:50:19
URL: http://lizkalen.com
Kommentar från: Lady Angel

Hahaha, ja dessa knäppa norrmän och deras behov av att få visa hur mycket pengar de har! Har du varit i Kungshamn eller Smögen på sommaren? Där du...där har du rika norrmän med enorma båtar. Jag var där för några år sedan och blev helt blind av alla blanka båtar med norska flaggan baktill.

2009-07-12 @ 23:46:34
URL: http://ladyangel.blogg.se/
Kommentar från: Elin

Visst är Gothia towers ett underbart ställe! Räkmackan såg riktigt god ut!

2009-07-13 @ 00:57:45
URL: http://etthustilloss.blogg.se/
Kommentar från: tess

Du är jättefin gumman å den här bilden på er här är ju helt underbar.... Det strålar ur dina ögon gumman tro mig... sedan kan ja tänka mig hur du känner dig... de är inte bara att vara gravid och så har du nytt jobb mede allt va de innebär men du klarar de för du vill...



Så glad för din skull allt bara ramlar på plats de e ju skönt.



Trivs ni i huset? //Tess

2009-07-13 @ 20:17:10
URL: http://tess701.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Stamgäst?

Mail kanske? (bara jag som ser)

Vart hittar jag dig?

Lätta Hjärtat!

Trackback