RSS 2.0

Ikväll kommer min son!!

Mina kinder är alldeles röda av solningen igår. Shit, va det va varmt!! Men oxå väldigt längesen jag unnade mig den lyx...så det va helt underbart skönt! Värt att vara lite bränd på kinderna, hihi!

Ikväll ska jag hämta min älskade son å vi ska ha en fantastisk helg med en massa mys å lite äventyr! Imorgon bär det av till Lekeland i Sarpsborg, Norge för att ungarna ska få ha lite skoj å jag kan ta fina bilder, hihi! Har ju köpt 2 nya objektiv som jag måste prova. Har en massa att lära mig å funderar på att skaffa mig en bok som ger lite tips på vägen!

VAD SKA NI GÖRA I HELGEN??
Kommentar från: tess

TACK,,, ja kommer inte sitta vid datorn i helgen för ja jobbar och kommer bo kvar hos min syster... Men till veckan så //Tess

2009-03-13 @ 14:49:13
URL: http://tess701.blogg.se/
Kommentar från: Marie

Vad roligt det låter. Vi ska på dop idag (lördag) o imorgon ska jag ha ljusparty sen blir det badhuset med Erik.

2009-03-14 @ 09:10:19
URL: http://marie1982.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Stamgäst?

Mail kanske? (bara jag som ser)

Vart hittar jag dig?

Lätta Hjärtat!

Trackback