RSS 2.0

Här är jag igen!

IDag har det varit underbart väder å jag har vart ledig, första dagen på hela veckan! Det enda som varit negativt idag är att vi har flyttstädat så njutit av vädret har jag ej. Å imorgon bitti drar jag till Götet för att ha tre dagars utbildning på Nordstan, ska bli sååå kul!!! Helt underbara dekoratörer är jag omringad av och det har varit lärorikt den här veckan som gått som de har hjälpt våran butik att bli fin!
Efter varje arbetspass nu i Göteborg så ska jag verkligen njuta av att vara ensam å få vila ut på mitt hotellrum, det blir till att bada sköna bad på kvällen å sova tidigt för min del eftersom de sista två veckorna har varit hektiska å fullspäckade med saker, både på jobbet å hemma. Jag tar med datorn denna gången för nu kommer jag ha tid att blogga lite, hihi!!

Nu ska jag nana kudden för klockan ringer 04.30! Sov gott!!
Kommentar från: Lady Angel

Jobbar du i Göteborg? Är det inte lite väl långt att pendla...?

2009-06-01 @ 07:18:25
URL: http://ladyangel.blogg.se/
Kommentar från: Anna

Hej! Har du jobbat/pluggat som dekoratör förut? Ha en jättebra fortsatt dag och lycka till med jobbat! Kram/Anna

2009-06-01 @ 10:51:51
Kommentar från: tess

Roligt att läsa om hur bra allt går. En fråga... är du utbildad dekoratör??? //tess

2009-06-01 @ 21:43:52
URL: http://tess701.blogg.se/
Kommentar från: Petra

Du har då verkligen inte tid att rulla tumarna nu för tiden :)

2009-06-02 @ 17:20:19
URL: http://petrano1.bloggspace.se

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Stamgäst?

Mail kanske? (bara jag som ser)

Vart hittar jag dig?

Lätta Hjärtat!

Trackback