RSS 2.0

Tillbaka

Igår va den stora dagen att avlägga arbetsprovet på Kappahl i Göteborg! Det va så grymt roligt å jag fick göra ett herrfönster vilket inte va så lätt med tanke på att allt måste vara välstruket! Å veckans kampanj är med skjortor å kostymer, typ. Höll på å bli tokig på en skjorta som va svårstruken å bara skrynklade till sig hela tiden men jag kämpade på, hehe, envis vet ni! Så om någon bor i Götet är det bara att kolla in herrfönstret på KappAhl i Nordstan, det har jag gjort!!!
Väntar ivrigt på ett svar, det hänger mellan mig å en annan tjej. Det vore verkligen en dröm att få det!
Gick upp 04.55 igår å somnde efter 23 någongång så det var en heldag å det känns i kroppen idag. Har åkt på en ordenlig förkylning med för näsan är täppt å halsen gör ajaj, men kul hade jag å det va det viktigaste!

Någon som undrar hur det går med huset? Jo vi (läs jag) hr köpt målarfärg till hallen men eftersom vi bara har en bil för tillfället har jag lite svårt att ta mig ut till huset å fixa, men till helgen hoppas jag att det blir lite flyttat å grejat! Ni får se lite bilder nu, men på tomma rum!


Grönt är väl inte min favvofärg, men det får duga!


Den bajsbruna hallen!


Det stora underbara köket !!!


Stor trädgård där det finns massor att göra!


Ett av de 21 kvm stora sovrummen på övervåningen!
Kommentar från: Hondjur

Åååååh. det är alldeles, alldeles underbart juhe!! Kram!

2009-05-07 @ 14:14:53
URL: http://sagoelin.blogg.se/
Kommentar från: mirjam

WHAAA vilket hus! Det kommer bli såå fint när ni fått piffa till det lite!!!

Nu hoppas vi och knäpper händerna för att du ska få det där jobbet oxå!!!

kram kram

2009-05-07 @ 14:42:47
URL: http://famwirzen.blogspot.com
Kommentar från: Helena

Jag kollar fönstret imorgon! :)

Kram

2009-05-07 @ 15:22:05
URL: http://arendalirl.blogg.se/
Kommentar från: Susanna

Åh va spännande med jobbet!

Jag tror absolut du får det,inga problem!

Vi ber så kommer det ordna sig!



Åh vilket härligt hus!!!!

Håller helt med hallen är verkligen bajsbrun.....tur att det är så lätt att fixa till!

Vi får komma ner till er på vår semester o hälsa på. Vi har de 3 första veckorna i augusti. Om ni är hemma så klart!

Sen är ni ju självklart jätte välkomna på Tysons 1-års kalas den 21 maj om ni vill!

Vore super kul men jag förstår om det inte funkar!



KRAM

2009-05-07 @ 17:25:58
URL: http://famcummings.blogspot.com
Kommentar från: Petra

spännande ang jobbet, hoppas det blir du som får det då! ;) Wow vilket fint hus, du kommer säkert kunna inreda det hur snyggt som helst! Kram

2009-05-07 @ 17:39:35
URL: http://inredningstokig.blogg.se/
Kommentar från: Tessa

Va roligt med jobbet! Hoppas du får det nu då!=)



O huset! Det ser ju helt underbart ut!! Fy va kul att inreda o piffa till det. Och få det som ni vill ha det! =)

Ha de gott! Kraam

2009-05-07 @ 19:52:56
URL: http://swedishbombaygirl.blogg.se/
Kommentar från: simone

de är ju jättefint! jag kommer garanterat att komma och hälsa på! :) saknar dig igen puss hälsa familjen

2009-05-08 @ 09:54:42
Kommentar från: Areyanna

Jätte vackert!!! Längtar me tillbaka till hus!! Men men det får vänta lite lite till. Att gå från ett halvt hus på 120 kvm till en liten två på 65 kvm är inte lätt kan jag säga!!! Det är en lyx att bo så stort å bekvämt!! Finns så mycket kul å göra å Inreda!!! Wieeeeeeeeee!! Färgerna går å rätta till=)===)=)=)=)=) Om det är inte är din man som valt det gröna vill säga?? Ha en toppen dag!!

2009-05-08 @ 12:59:07
URL: http://areeyanna.blogg.se/
Kommentar från: Anonym

Du den bajsbruna hallen är skitsnygg tillsammans med guld detaljer. Då ser det bruna och guldiga riktigt lyxigt ut vill jag lova

2009-05-09 @ 09:16:47
Kommentar från: Nathalie

Ååh vilket hus! Helt underbart ju =)

2009-05-20 @ 16:33:44

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Stamgäst?

Mail kanske? (bara jag som ser)

Vart hittar jag dig?

Lätta Hjärtat!

Trackback