RSS 2.0

Äckelstädning

My God va det är mkt att göra när man ska flytta...puh...

Har precis lagt mig för att vila lite då jag hållt igång sedan 08.30. Det går ju inte fort fram men framåt går det, haha! Sen att jag ska vara överallt är en annan historia, varför vara i ett rum i taget när man kan virvla runt lite varstanns??

Skulle rengöra bakom alla utdragbara lådor i köket å hittade fina högar av nått, förmodligen borrdamm sedan de renoverade köket för 5 år sedan, för tillsammans med det så fanns det ett kvitto från 2004....vojne vojne säger jag för de som äger detta hus. De har alltså inte rengjort bakom dessa lådor på över 5 år!!! Å ugnen har de aldrig tagit isär heller för det gjorde jag nu å höll på att kräkas....
Kollade aldrig detta när vi flyttade in för jag trodde det var ordentligt gjort. Men skiten bakom lådorna lämnar jag faktiskt åt dem, har ju ett kvitto bevis på att det inte är vi som skitat ner där....hahaha!

Tänk om 2 dagar är vi på väg till Skövde å då för att jag å Izabelle ska stanna!!!!

Tänk om man såg så här fräsch ut nu....

Kommentar från: Hannah

Haha! Låter härligt:-P Duktig du är!! Ska bli så skoj att ni flyttar hit!! Och om bara två dagar :-D



Yeaaaahj



Ja många kommentarer till de där inlägget.. Skaffat mig lite läsare:-P Hihi



Pussisar

2009-11-17 @ 14:49:24
URL: http://mamaliciouz.blogg.se/
Kommentar från: Sofie

Sv: Japp, det blev separata ligg- och sittdelar..

Ja, visst är den fin :)

2009-11-17 @ 16:14:24
URL: http://jagmigminmitt.blogg.se/
Kommentar från: Lady Angel

Minus fräschheten så var det precis så jag såg ut när jag sommarjobbade som städare. Hade massor av rengöringsmedel i sprayflaskor som hängde från en hållare på byxbenet.

2009-11-18 @ 17:50:52
URL: http://ladyangel.blogg.se/
Kommentar från: Sara

Men oj, ska ni flytta till Skövde eller har jaf fattat fel? Kram!

2009-12-15 @ 15:58:13
URL: http://dizela.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Stamgäst?

Mail kanske? (bara jag som ser)

Vart hittar jag dig?

Lätta Hjärtat!

Trackback