RSS 2.0

Godnatt

Blev lite sent här visst, hehe. Men nu har vi kommit hem efter några timmar på Nordby å en halvtimmes letande efter min son inne i Strömstad. Inte lätt när man har ett telenummer men ingen adress, tack för 118 100! Så den förlorade sonen kom till rätta och vi kunde äntligen åka hem å steka pannkakor.
Så nu har jag tid att sitta här men då är klockan för mycket. Jag shoppade lite saker på Panduro!!! Men det får ni se imorgon för nu orkar jag inte ta kort på det. Ska bli roligt att sätta sig å pyssla med det någon dag! 

Förresten ingen som vill hjälpa oss att flytta???

Kommentar från: Rebecca

natti natti :)

2009-11-11 @ 23:24:33
URL: http://rebeckhaam.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Stamgäst?

Mail kanske? (bara jag som ser)

Vart hittar jag dig?

Lätta Hjärtat!

Trackback