RSS 2.0

Lyxig helg på G

Den här veckan har jag inte fått mkt gjort. Är så trött på att vara instängd i det här äckelhuset och just nu fördriver jag tiden med att sova. Roligt liv jag har va??

Som tur är ska vi rymma imorgon...hihi. Vi passar på att stanna i mina föräldrars hus i helgen (de åker utomlands en vecka på fredag natt) när vi lämnar kidsen hos respektive pappor.
Tänk, en hel helg utan barn! Har ju inte hänt sedan i somras. Å vad vi ska njuta! Mysig frukost bara jag å älsklingen, åka ner på stan å fika på Pims, gå i affärer utan gnälliga ungar.
Nu har jag ju min älskling med mig så det lär väl bli en del gnäll ändå, haha. Att gå i affärer är ju inte hans favoritsyssla direkt, men om han får sitta ner å fika så blir han nog nöjd *fniss*!
Men framför allt så kommer vi till Skövde!!




Kommentar från: ♥ Mamma Russin

hej gumman..

det låter som ni får en toppen mysig helg.. har bara varit helt barnledig 2 gånger sedan stina föddes.. och då jobbade vi.. hihi..

men vi ska inte gnälla för vi kan nog bli barnledig varje helg om det är så.. Stina har båda farmor och mormor står på typ kö för att vara barnvakt.. :)



är du från skövde ? grattis till den kommande flytten föresten, tror jag glömde gartta dig till den i det inlägget där du berättade det.. :)

Skönt för dig eftersom du inte trivs där ni bor nu och det var ju så dyrt med va?



kramkram

2009-10-15 @ 17:29:28
URL: http://enburkrussin.se
Kommentar från: emelie

åå..va skönt för er o få åka bort lite, de har ni gjort er förtjänta av ju =) Bäst o passa på innan bebis nr 3 kommer ju =) ja, de e lite tråkigt när de är gnälliga, speciellt när det är feber som härjar! stackars liten fick iaf lite alvedon innan han somnade, så hoppas han sover gott o inte harnån feber imorn. Inte kul o ha en halvdålig buse i helgen ju! hoppas allt e bra! kramis

2009-10-15 @ 19:19:26
URL: http://viktkampbloggen.blogg.se/
Kommentar från: Linda Olsson

Hej! Det gick jättebra på Ul, jag har skrivit lite o lagt upp bilder i bloggen nu. =)



Hoppas ni får en helt underbar barnledig helg tillsammans! =D

Kramar

2009-10-15 @ 20:34:29
URL: http://mrslindaolsson.blogg.se/
Kommentar från: Lii

Skönt att få lite egentid :0)

Njut ordentligt och ha en underbar helg



//Lii

2009-10-16 @ 09:11:52
URL: http://lii76.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Stamgäst?

Mail kanske? (bara jag som ser)

Vart hittar jag dig?

Lätta Hjärtat!

Trackback