RSS 2.0

Segt...

Va ju å kollade på lägenheten igår å kan väl säga som så här, att den är inte så BIG men går nog å få ubermysig! Tyvärr va den inte i så gott skick så det lär bli en del att göra innan det är dags att flytta in å just nu är jag kanske inte den smidigaste att tapetsera å så men man kanske kan få hjälp till det?? Darlingen är så duktig på det där så jag litar inte på att det blir som jag vill ha det, haha! Låter nästan som vi redan bestämt oss, men det har vi inte. Ska fundera lite till.....

Annars är jag rätt trött idag, ovanligt, så det blir inte mkt gjort. Har en sån där söndagkvällskänsla i kroppen, ni vet ÅNGEST inför en ny arbetsvecka och att helgen är slut (men jag har ju inget jobb längre). Undrar varför man känner så ibland, fler gravida som råkar ut för samma?

Nu börjar man känna av ordentligt att det börjar bli trångt i magen för hela jag flyttar mig när bebisen ska försöka sig på sina akrobatiska konster i ett alldeles för trångt utrymme! Inatt höll h*n mig vaken i ett par timmar, jätte kul...eller inte. men skönt att veta att den lever å mår!

Häpp nu ska jag se efter vad som finns i mamsens kyl å frys...hehe!

Kommentar från: tess

Hej hjärtat... hur går det med allt??? Hoppas ni hittar något snart som känns okej... är det en hyreslägenhet eller ska ni köpa?



Är du från Skövde från början???



Nåja... hoppas det reder sig. Kram //Tess

2009-10-29 @ 10:35:21
URL: http://tess701.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Stamgäst?

Mail kanske? (bara jag som ser)

Vart hittar jag dig?

Lätta Hjärtat!

Trackback