RSS 2.0

Today

Idag ska vi på besök till bm igen för att kolla så allt är som det ska å lyssna på litens hjärta! Är så öm i magen numera å vet inte riktig vad det kan bero på. Att liten är livlig det vet vi vid det här laget men att det skulle göra så att magen blir öm låter inte rätt.
Ska fråga sedan å hoppas bm vet varför.

Annars är inte värken lika plågsam idag å det är så skönt! Fast jag kan fortfarande inte skutta ur sängen eller göra andra graciösa rörelser. Vill ju så gärna träna upp mig lite inför förlossningen och hade ju tänkt att gravidyogan skulle hjälpa mig bli stark.
Men det sket sig rejält!


Ska ta ett foto på mig själv sedan så ni får se hur löjlig jag ser ut, hihi!
Det är ju bara magen ni vill åt iaf.....

Kommentar från: Hannis

Hejje!! Ååååh vad jag längtar efter dig och efter hela familjen!! Och att lilla bebis ska komma.. Och jag längtar efter våran lilla hemlis ska bli verklig!!!!! Hihi Ska bli sååååå roligt! Nu har jag börjat blogga igen:-P Pussisar!!!!

2009-10-07 @ 16:33:09
URL: http://mamaliciouz.blogg.se/
Kommentar från: Elin - Ett hus till oss

Hoppas det onda går över fort så du får njuta av tiden nu.



Jag tänkte tipsa den om en tävling jag har nu. Du kan vinna ett valfritt smycke. Perfekt lyx :)

2009-10-07 @ 17:42:33
URL: http://etthustilloss.blogg.se/
Kommentar från: Ninnipinni

Hallåå! Jag har också fått värk i min mage de sista dagarna.. Jag vet inte om det är förkylning på G också. Jag var ju på u-ljud idag, men glömde tyvärr och fråga doktorn om detta. Hon frågade bara om jag hade mycket förvärkar, men det har jag ju inte...?

2009-10-07 @ 17:52:08

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Stamgäst?

Mail kanske? (bara jag som ser)

Vart hittar jag dig?

Lätta Hjärtat!

Trackback