RSS 2.0

Gosigt

Bebisen har lärt sig något nytt i magen nu =) Han tar spjärn mot min mage å förflyttar sig...inte skönt men ändå så mysigt att känna hur han lever om därinne! Man nu oxå känna om det är en liten fot å om han lever om riktigt mycket därinne så får han hicka, haha...sån buse! Jaa, ja säger han om bebisen för det är ju det vi tror och magkänslan säger pojke, hihi!

När jag väntade Rasmus så hette han Rasmus hela tiden i magen för det kändes som en liten kille därinne, å jag hade ju rätt! Å likadant med Izan, fast namnet va olika men jag tyckte det kändes som en tjej å ut kom en liten tös!
Jag blir lika glad för vad det blir, bara bebisen mår bra!
Kommentar från: Helen

Vad mysigt med lite liv och rörelse i magen. Även om det kan kännas lite obehagligt ibland.

Jag va också säker på vilket kön jag hade i magen och jag fick rätt.

Ha en bra dag

2009-09-10 @ 14:03:34
URL: http://famstenstroms.blogg.se/
Kommentar från: Helen

Hej. Du har en utmaning att hämta på min sida. Kram

2009-09-10 @ 14:28:45
URL: http://famstenstroms.blogg.se/
Kommentar från: Lady Angel

Hickan kommer jag ihåg att min systerson hade när han låg i magen. Hela syrran hoppade till när han hickade. Jag tyckte det var skitkul men det tyckte inte hon.

2009-09-10 @ 14:56:01
URL: http://ladyangel.blogg.se/
Kommentar från: Mamma Russin

hej hej..

haha, hicka gjorde stina i massor.. hela magen guppade.. :)

hur är det idag med dig då??

kramisar

2009-09-10 @ 17:21:10
URL: http://enburkrussin.se
Kommentar från: Dorothea - Tvillingmamma & Gravid

Hallå.

Tack för din kommentar =) Kul.

Å grattis till magen! Härligt.

Jo tack det är full rulle här, haha. Inte ofta man kan andas ut. Skönt att man har kvällarna för sig själv iaf ;)



Såg att du jobbade som dekoratör på Kapp Ahl.

Jag har själv jobbat i butik i många år (h&m, kicks & gina tricot) hur får man utbildning till det?

Låter riktigt spännande.



Hoppas du har en bra kväll. Kram från mig

2009-09-10 @ 19:59:14
URL: http://theans.blogg.se/
Kommentar från: Dorothea - Tvillingmamma & Gravid

Nej nej inte "ensam" så men jag menar utan barn så att säga - bara jag och mannen min =)

Skönt att få koppla av och bara vara sig själv. Dock finns det ju ofta en HEL DEL saker man måste hinna med då också ;)



Ja jag vet att H&M hade så, för jag hände med dem någon vecka för att jag skulle få testa på allt. Och då sa de tjejerna att dem var utbildade genom H&M själva.

Ja jag vet inte riktigt hur jag ska göra.. men det skulle vara SÅ himla kul. Dock måste utbildningen finnas lite närmare. Gick Mode&Design på gymnasiet så känner ju mycket för just det där.

Vi får se vilket spår jag kommer välja nu - det roliga är att jag även är inne på tandhygienist. En helt annan väg ;)

Tråkigt att höra att du fick sluta, hade du jobbat länge?



Kul att du gillade bloggen - lägger nog faktiskt till dig med ;)

Kram på dig

2009-09-10 @ 20:57:56
Kommentar från: Dorothea - Tvillingmamma & Gravid

Nej nej inte "ensam" så men jag menar utan barn så att säga - bara jag och mannen min =)

Skönt att få koppla av och bara vara sig själv. Dock finns det ju ofta en HEL DEL saker man måste hinna med då också ;)



Ja jag vet att H&M hade så, för jag hände med dem någon vecka för att jag skulle få testa på allt. Och då sa de tjejerna att dem var utbildade genom H&M själva.

Ja jag vet inte riktigt hur jag ska göra.. men det skulle vara SÅ himla kul. Dock måste utbildningen finnas lite närmare. Gick Mode&Design på gymnasiet så känner ju mycket för just det där.

Vi får se vilket spår jag kommer välja nu - det roliga är att jag även är inne på tandhygienist. En helt annan väg ;)

Tråkigt att höra att du fick sluta, hade du jobbat länge?



Kul att du gillade bloggen - lägger nog faktiskt till dig med ;)

Kram på dig

2009-09-10 @ 20:58:15
URL: http://theans.blogg.se/
Kommentar från: Linda Olsson

Haha! Ja, visst är det svårt med variation!

Mötet va mycket givande, tack. =)



Ha det bra!

Kram

2009-09-10 @ 21:04:59
URL: http://mrslindaolsson.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Stamgäst?

Mail kanske? (bara jag som ser)

Vart hittar jag dig?

Lätta Hjärtat!

Trackback